"قصه‌های نهالِ کوچک"

•جایی برای شنیدن صداهای اتاق تاریک ذهنم•

نامه‌ای به عزیز

هنوزم که هنوزه یهو بین روزمرگی‌هام مکث میکنم و می‌بینم که نیستی!

انگار دوباره از نو متوجه میشم...

هنوزم نمیتونم باور کنم!

هنوزم راحت گریه‌ام میگیره...

حس می‌کنم خوابه و یه روز تموم میشه!

ولی واقعیت لحظه به لحظه بیش‌تر و بی‌رحم‌تر جلوم ظاهر میشه و چاقوشو فرو میکنه تو قلبم...

همه‌ی نشونه‌ها میگن نیستی و نمیای!

اما تو، تو تموم لحظه‌های این ۴ ماه بودی... حتی لحظه‌هایی که شاید فکر می‌کردم حالم خوبه و یادم رفته تو رو!

هنوزم سر حرفم هستم‌... کاش تو برگردی و من برم!

کاش خدا میشنید حرفای اون روزامو...

کاش اون شبی که تو حیاط زیر بارون با گریه واست دعا میکردم میشنید حرفامو...

که تموم خواسته‌ام تو بودی عزیز!

نبودنت هنوز روی قلبم سنگینی میکنه!

کاش بیای و منم ببری..‌. به دوش کشیدن بار این دلتنگی برای سال‌های سال خیلی سخته و از توان من خارجه!

۴ نظر ۷ موافق ۰ مخالف
سایه ..
۲۴ فروردين ۰۲:۵۲

روحشون قرین رحمت ..

پاسخ :

ممنونم ازت♡♡
. Nαʂƚαɾαɳ .
۲۴ فروردين ۰۹:۲۴

دوری سخته..

ولی اینکه بدونی دیگه هیچوقت نمیبینیش خیلی خیلی سخت تر

روحشون شاد🖤

پاسخ :

آره دقیقا....
ممنونم ازت♡♡
سما نویس
۲۴ فروردين ۱۰:۰۲

روحشون شاد.اما هیچ وقت نگو که کاش من می‌رفتم.چون این خودخواهیه.نامردی بود اگه راضی بودی عزیزت نبود تو رو تحمل کنه.

از خدا برات عمر باعزتی رو آرزومندم.

پاسخ :

ممنونم♡♡
آره راس میگی ناشکری میشه! چی بگم
ممنونم ازت مهربون🌼🌿
همچنین برای خودت
سُــهـ ـا
۲۴ فروردين ۱۶:۱۴

خدا رحمتشون کنه:)

با خواست خدا نمیشه جنگید حتما حکمتی برای دوری و فراق داره. خودت رو اذیت نکن بیشتر سعی کن آرامشتو نگهداری

پاسخ :

ممنونم ازت♡♡
آره خیلی درست میگی و چاره‌ای هم نیس!
چشم حتما...تلاشم همینه!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان