"قصه‌های نهالِ کوچک"

•جایی برای شنیدن صداهای اتاق تاریک ذهنم•

ویرونُم کرده، خونه‌اش آباد:)

۱. چهارشنبه صبح عمل لیزیک داشتم. خداروشکر بعد از عمل مشکل شدید و سختی اونجور که بقیه می‌گفتند، نداشتم. الانم بیش از هرچیز تاری دید دارم. چند روز اول از اونجایی که نمیتونستم هیچ‌ کاری بکنم، تصمیم گرفتم به روش دوستم پادکست و کتاب صوتی و اینا گوش بدم.

خب من اینجوری بودم که خیلی تک و توک و چند وقت یه بار یه پادکست گوش میدادم و کلا بیش‌ترین چیزی که بعد از آهنگام گوشامو در اختیارش میذاشتم ویس‌های ابوطالب حسینی بود:))

و خب این چند روز دائم کارم شده بود همین! چون هم فقط یه آهنگ تو گوشیم داشتم و هم خب واسه ویس‌های ابوطالبم حس و حالی نبود و خودشم ویس جدیدی نداده بود. 

و خیلی تجربه جالب و متفاوتی واسم بود.. فک کن یکی رو پلی می‌کردم و بعد اگه خیلی طولانی می‌شد وسطش خوابم می‌برد و بیدار می‌شدم و دوباره بقیش...بعدم یه مکث و بعد دوباره یکی دیگه..انقدم موضوعاتشون از هم متفاوت بود که مغزم داشت ترک می‌خورد:)) واقعا هر یه دونه‌اش واسه یه روز جدا کافی بود!

۲. پریشب در یه اقدام کاملا یهویی رفتم توییتر!!

خیلی عجیبه‌ها... منی که واسه یه تلگرام رفتن کلی مقاومت می‌کردم و هی میگفتم بعد کنکور و بعدها واتساپ و اینستا هم به زور نصب کردم الان یهو پریدم وسط توییتر:)))

البته واسه آدم به شدت درونگرایی مثه من بیان و توییتر خیلی هم خوبه!

یعنی اگه یکی از اطرافیانم چیزهایی که اینجا و جدیدا توییتر مینویسم رو بخونه برگاش می‌ریزه⁦^_^⁩

گفتم تا طرح صیانت اجرا نشده توییتر رو هم دیده باشم...

اگه توییتر هستین و دوست داشتین، آیدی‌تونو به منم بدین من خیلی اونجا غریب افتادم:)

۳. اینم همون تک آهنگ گوشیم در این شب‌های تار، که هم تار می‌دیدمشون و هم واقعا تار بودن!

شومِ تار، عرفان طهماسبی 

​​​​​​ته قصه درده، شب قصه سرده، نصیب مو از تو همین شوم تاره...

۶ نظر ۶ موافق ۰ مخالف
سایه ..
۱۲ مرداد ۱۹:۴۵

ولی قصه ی آخر ابوطالبو اگه حال و حوصله داشتی گوش بده خیلی بامزه بود :))

ولی واقعا چقد سخت :) من خیلیییی سختمه فقط یه چیزی گوش بدم. و همیشه دو دقیقه اول پادکست رو که گوش میدم، مجبور میشم خودمو مشغول یه کاری کنم! خدا قوت :))

 

پاسخ :

نجات سرباز هاشم؟:)) گوش دادم اونو اتفاقا:)) آره بامزه بود از بین قصه‌هاش پس از هاشم رو هم خیلیی دوست دارم!
اره میفهمم چی میگی منم همینطورم تازه خوابمم میگرفت ولی پادکستای چنل بی هیلی برام حذاب اومد خیلی درگیرم میکرد!
قربونت⁦^_^⁩
Fatemeh Karimi
۱۲ مرداد ۲۱:۱۸

خیلی خوب بود روزانه‌هات :)

ان‌شاءالله زودتر بتونی کتاب هم بخونی مثل قبل و تاری دیدنت هم بطرف بشه زودتر💛

من داشتم ولی حذف کردم، برای منی که توش فعال نبودم کلی پیام میومد و ترجیح دادم حالا که فعال هم نیستم بهتره حذفش کنم. ولی وقتی دوباره نصب کردم حتماً آیدیت رو میگیرم :)

پاسخ :

خوب میخونی عزیزم❤️
ممنونم ازت⁦(+_+)⁩
آره آره حتما بهم بگو!
. Nαʂƚαɾαɳ .
۱۲ مرداد ۲۱:۵۷

توییتر :))))

بنظرم از همین الان آیدی توییترتو به آشنا نده:)))

یه دو سه ماه دیگه متوجه میشی علت حرفمو=)))

 

راستی ، خداروشکر که عمل‌ت خوب بوده😍

سلامت باشی همیییشه.❤

پاسخ :

:))))
اون که آره...اصن پناه بردم به توییتر که راحت هرچی میخوام بگم:))
فقط اینجا اومدم گفتم چون اینجا و اونجا برام فرقی نداره😅
مرسی نسترن عزیز😍❤️
شاد و سلامت ببینیمت همیشه!
روناهی ^^
۱۳ مرداد ۰۰:۲۰

این آهنگه خیلی قشنگه و دلبر و ایناست :))

امیدوارم چشماتون الان خوب شده باشه 3>

 

پادکست های رادیو دیو هم به شدت توصیه میشه :)

پاسخ :

بله بله دقیقا! کلا لعنت به این آقای عرفان که انقدر خوبه!

ممنونم روناهی مهربون❤️🌿
مرسی از معرفیت حتما گوش میدم!
سما نویس
۱۳ مرداد ۰۷:۵۹

مبارکا باشه قضیه لیزیک و این داستانا.

من طی یک حرکت توییتر روپاک کردم...

پاسخ :

ممنونم سما جان❤🌿
کلا این حرکت‌های یهویی جالبن:))
جهانِ هیچ
۱۳ مرداد ۱۷:۲۲

پیشنهاد:پادکست‌های دکتر مجتبی شکوری در کانال رادیو راه یا کتاب‌باز در اپلیکیشن کست باکس از گوگل پلی میتونی دانلودش کنی ؛)

پاسخ :

مرسی مرسی❤😌🌼
اتفاقا یکی دوتا از پادکستای رادیو راه رو هم تو اون مدت گوش دادم و خیلی هم دوستشون داشتم
مرسی بازم!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان