"قصه‌های نهالِ کوچک"

•جایی برای شنیدن صداهای اتاق تاریک ذهنم•

شُکر

*

شُکر، واسه هرچی که دادی هرچی ندادی، شُکر

واسه قطره‌ی اشکم لحظه‌ی شادی، شُکر

که می‌تونم بخندم!

به غم‌های کُشنده‌ام...

میشه تو ناامیدی به رویا دل ببندم!

*

دو روزه این آهنگ رضا صادقی افتاده سر زبونم!

پ.ن: امروز تقریبا به همه‌ی اون چیزی که دلم میخواست انجام بدم، رسیدم! شکرت♡

 

۶ نظر ۷ موافق ۰ مخالف
سما نویس
۱۳ تیر ۱۲:۵۶

خدا رو شکر که بهت توان داد تا بتونی امروز با تن سالم به کارهات برسی و ادامه بدی.

پاسخ :

ممنونم از دل مهربونت🌼🌱
Nαrgєѕ 🌱
۱۳ تیر ۱۸:۵۲

شکر گذاری واقعا عالیه. منکه خیلی وقته شکر نگفتم :(

خداروشکر که حالت خوبه و روزت عالی :)

پاسخ :

اوهوم..اصن به خود آدم هم کیف میده!
عیب نداره هروقت بگی حله! من خودمم بعد مدت‌ها گفتم وقتی که دیگه شرایط رو با همه‌ی بدیش پذیرفتم...
مرسی ازت نرگس جان❤🍃
Fatemeh Karimi
۱۴ تیر ۰۵:۵۶

واقعاً شکر :)

جهت رفع دلتنگی پیام میدم، خسته شدم از بس حرفی نداشتم :")

پاسخ :

سلام فاطمه‌جان❤❤
من‌هم دلتنگت بودم! چطوری خوبی؟
Fatemeh Karimi
۱۴ تیر ۱۷:۳۹

سلام نهال جانم

خوبم، مرسی💛

تو چطوری؟

پاسخ :

خداروشکر❤🌱
قربونت منم خوبم الحمدالله:))
Amir chaqamirza
۱۷ تیر ۲۱:۵۶

سلام. سلام.سلام..

 .:).

موسیقی و یا آهنگ، خفنیه و البته، قشنگک!خوبه که رسیدین به کارهایتان، خداروشکر که هست، خدارو شکر... .!... .:).!؛).!!😅🌻😂🎈👌😇😅😀

پاسخ :

سلام:))
بله بله خیلی موافقم!
ممنون ازتون🌱🙏🏻
آقای سین
۱۹ تیر ۱۳:۲۸

بزرگی میگفت افراد عادی موقع نعمت شکر میکنند و موقع سختی صبر 

اما عارفان : موقع نعمت میبخشند و موقع سختی شکر ...

چه قشنگ :)

پاسخ :

چقدر قشنگ!♡ کاش یادبگیریم عارف و عاشق بودن‌رو!
ممنون ازتون🌼🌿

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان