"قصه‌های نهالِ کوچک"

•جایی برای شنیدن صداهای اتاق تاریک ذهنم•

تو با همه فرق داری!

.

«تنهاترین! به ذکر مصیبت چه حاجت است؟

ما را نسیم نام تو دیوانه می‌کند...»

.

از عطش یا الهی دیگه طفلم بی‌خوابه، حمید علیمی

قدیمیه ولی خیلی قشنگه🖤

.

پ.ن۱: اولین محرمیه که بیرون نمیرم و تو خونه‌ام و از این مسئله واقعا دلم گرفته و می‌سوزه!

پ.ن۲: اگه مداحی و نوحه‌ زیبایی رو این روزا گوش میدین ممنون میشم به منم معرفیش کنین! و یا کلا هر چیز مربوط به محرم رو❤️

پ.ن۳: حاج محمود کریمی یه سری مداحی داشت که حالت ذکرهای نسبتا طولانی بود و با مردم میخوند و یه وزن خاص و قشنگی داشت. متناسب با هرشب دهه که به نام یکی از عزیزان کربلاس هرکدوم از این ذکرها هم مال یه شبی بود.

 نمیدونم محرم چه سالی بود شاید 87اینا یا بازم بیشتر! و الان هیچی هم از شعرهاش یادم نمیاد و هرچی سرچ میزنم پیداش نمیکنم نمیدونم شما چیزی یادتونه از اینی که من میگم؟

.

۵ نظر ۵ موافق ۰ مخالف
شاگرد بنّا
۲۵ مرداد ۰۳:۳۵

هوا هوای شور سینه زنی....... 

پاسخ :

ممنون که واسم نوشتی🌿🌿
بهار زاد
۲۵ مرداد ۱۴:۲۹

سلام :)

مداحیای «با تو خوشم» و «مظلوم من» از محمدحسین پویانفر رو تازگیا پیدا کردم.. شاید دوست داشته باشید :)

پاسخ :

سلام:))
ممنون که بهم معرفی کردی🤍🌿
حتما گوش میدم
یاس ارغوانی
۲۵ مرداد ۱۸:۱۴

من یه عالم مداحی دوست دارم ولی وقتی حتی میخوام گوششون بدم یادم نمیاد اسمشون رو :ا

 

ولی اون مداحی که میگه: سلام اقا که الان روبروتونم

 

 

رو دوست دارم یه مداحی هست که میگه این روزا خیلی کلافم حسین(ع)

پاسخ :

وای می‌فهمم!

مرسی نرگس🙏🏻🌿حتما گوش میدم
التماس دعا
توکــا (:
۲۵ مرداد ۱۸:۲۴

التماس دعا 🤍🌱

پاسخ :

و همچنین🤍🌿
ایشالا قابل باشم ولی چشم حتما:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان