"قصه‌های نهالِ کوچک"

•جایی برای شنیدن صداهای اتاق تاریک ذهنم•

بی‌دردا خوابیدن، خوابیدن!

۱. شیر آب را باز می‌کنم، ظرف‌ها را می‌شورم.

شیر آب را باز می‌کنم، لباس‌ها را می‌شورم.

شیر آب را‌ باز می‌کنم، در لیوانی آب می‌ریزم و می‌نوشم.

شیر آب را باز می‌کنم و در همه‌ی این لحظات فکر می‌کنم که الان مردم خوزستان در چه حالی‌اند؟

به آن کودکی که در پست محسن چاوشی دیده‌ام که به‌خاطر بیماریش باید روزی دوبار به حمام برود!

به آن خانمی که صادقانه می‌گوید تظاهرات ما سلمیه!

​​​​​به آن جوانی که می‌گوید ۲۲سالمه و بخدا کار ندارم! 

​​​​​به بقیه جوانان و آدم‌هایی که این روزها می‌کشید و اینترنت‌ را هم قطع می‌کنید تا خبرشان درز پیدا نکند!

به اینکه موضوع امروز خوزستان موضوع آینده شهر من و دیگر شهرهای ایران است. که نوبت ما هم می‌شود که با بی‌آبی سروکله بزنیم و ۰ _۶ ببازیم!

اگر جوابی برای این مشکل ندارید که به مردم بگویید و بابت این بی‌لیاقتی ‌و مدیریت نداشته‌‌تان شرمنده نمی‌شوید و معذرت نمی‌خواهید(که هیچوقت نخواسته‌اید!)، چرا گلوله‌های سلاح‌هایتان را نثار مردم می‌کنید؟!

چرا دردی را بر درد دیگر اضافه می‌کنید؟

​​​​​کاش حداقل همه‌مان را به یکباره به رگبار می‌گرفتید، به جای آن‌که هرروز از درد یکدیگر بمیریم و زنده باشیم هنوز!

 

۲. نمیدانم درست است یا نه و یا اصلا چقدر درست است، اما بعد از دیدن ویدیوی وایرال این‌روزها که مربوط به پایان اینترنت و فضاهای مجازی بود، واقعا ترسیدم... تصورش ترسناک است...

فکر کن دیگر گوگلی نباشد -_- (پس اینجا چی:| )

فکر کن که فقط خودمان باشیم و از بقیه‌ی عالم بی‌خبر...

 

۳. ویدیویی که از ستاره ملکی دیدم هم دائم در پس ذهنم پخش می‌شود. که مصمم و دردکشیده به دوربین نگاه می‌کند و محکم حرف می‌زند!

به جمله‌ی «خشم ما از قدرت شما داره بزرگتر میشه»اش فکر می‌کنم. 

به خشمی که بزرگ و بزرگتر می‌شود...

 

 

 

۳ نظر ۲ موافق ۱ مخالف
اَنجُمَنِ بَیان
۰۳ مرداد ۰۷:۲۴

واقعا این حرفا رو از ته دل گفتی ؟ 

تو که طاقت قطع شدن یه دقیقه اینترنت رو نداری، حاضری به رگبار بسته شی ؟

واقعا این دلسوزی های کاذب و از سر بی اطلاعی از کجا میاد ؟ 

 

پاسخ :

واقعا کل متن رو خوندین و این برداشت رو کردین؟!
بله من بی اطلاعم و همه‌چیز گل و بلبله..
ممنون که خوندین!
آقای سین
۰۳ مرداد ۱۴:۳۱

عجب! قبول دارم که مدیریت افتضاح بوده و مشکلات خیلی زیاده و این که برای ایران نیست، اگه خبر ها رو بخونین آلمان الان سیل اومده چه وضعی دارن...

و اینکه بزنن نیروی امنیتی  و انتظامی رو بکشن... کسی که ساقی و اب رسون بوده... شما چه واکنشی داری‌!!!

 

در مورد اون طرح صیانت همه دیدگاه ها رو بشنوین :) 

پاسخ :

من راجع به کشورای دیگه صحبتی نکردم و نگفتم بدون مشکلن
بله درسته هرجا اعتراضی هست یه عده پیدا میشن آشوب به‌پا میکنن همیشه هم این مواقع تر و خشکو با هم میسوزونن ولی میتونس همه‌ی این اتفاقا نیفته و نذارن به اینجا بکشه
بله حتما میخونم و میشنوم ولی قبول کنین اجرایی شدنش به خیلیا ضرر میرسونه
اَنجُمَنِ بَیان
۰۳ مرداد ۱۶:۰۵

هم کل متن رو خوندم

هم از اوضاع خبر دارم 

مشکلات خوزستان تقصیر دولته نه حکومت 

هیچ معترضی حق آشوب و شورش نداره 

همانطور هم که مشخص شد عوامل بیگانه هر اعتراض مسالمت آمیز توی ایران رو میخان به شورش علیه نظام تبدیل کنن.

 

شیپور چی دشمن نباشید.

اینقد ضعف از خودتان نشان ندید.

اینقد توو سر این مملکت نکوبید و مرغ همسایه رو غاز ندونید.

پاسخ :

بله عوامل بیگانه که همیشه آماده‌ان ولی همیشه هم اینجور مواقع این حرفا زده میشه و به عوامل بیگانه نسبت داده میشه بدون اینکه به اصل اعتراض مردم و خواسته‌شون توجهی بشه
هرکس هم نظر مخالفی داشته باشه شیپورچی دشمنه حتماً!!
کاش کمی مودبانه‌تر برخورد می‌کردین
صرفا نظرات متفاوتی داریم ولی قرارنیس همدیگه رو بکوبیم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان