"قصه‌های نهالِ کوچک"

•جایی برای شنیدن صداهای اتاق تاریک ذهنم•

باز هم نقطه‌ی شروع!

سلام
اینجا بودنم به دلیل تصمیم کاملا یهویی امشبمه!
در پی اختلال کوچیکی که واسه بلاگفا پیش اومد که البته چیز خاصی نبود و فکر میکنم قابل حل باشه، تصمیم گرفتم که نقل مکان کنم و اینجا رو انتخاب کردم.
شاید قدم جدید و تازه‌ای باشه برای تبدیل امر نوشتن به یه عادت ثابت.
که این روزا من،
بیش از همیشه دنبال نقطه‌ای برای شروعم...

و حس میکنم راه التیام احوالم به همین سمت باشه.
و مینویسم فقط برای نوشتن،
و ثبت کردن،
و آروم کردن ذهن...
همین!

۱ نظر ۱ موافق ۰ مخالف
Sŧεℓℓą =]
۲۹ دی ۱۱:۱۴

سلام و خوش آمد گویی D:

پاسخ :

سلام😍 
خیلی ممنونم❤🍃
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان