"قصه‌های نهالِ کوچک"

•جایی برای شنیدن صداهای اتاق تاریک ذهنم•

چالش قرنطینگاری، روز چهارم

کم‌کم داره چالش‌برانگیز میشه برام این چالش!

بریم ادامه مطلب ببینیم چخبره امروز...

 

۴. کفش‌ها

 

تا حالا با اینجور موضوعات عکسی نگرفته‌بودم و خب موضوع امروز یکم درگیرم کرد.

کفش‌ها!

چرا کفش‌ها؟ چه حرفی میتونه پس کفش‌ها باشه؟ 

برای من کفش دوست‌داشتنی‌ترین آپشن ظاهریه و بیش از هر چیز دیگه‌ای از خرید کفش خوشحال میشم:)))

و اگه یکی ازم بپرسه که دوس داری تو لباسا یا چیزایی که می‌پوشند چی باشی؟حتما میگم کفش!♡

بنظر من که کفش‌ها خیلی مهربونن! 

و رفافتشون بی‌توقع و منته!

شاید بگین دیوونه میوونه‌ای

باید بگم کجاشو دیدی!

من از بچگی یه تصویری ساختگی از کفش‌ها تو ذهنم دارم. اونم این شکلیه که اون قسمتی که پا تو کفش میره رو شکل یه دهن باز میبینم:)))

انگار وقتی پا تو کفش نیس دهنشو باز کرده و یه حالتی به خودش میگیره...

مثلا کفشایی که خیلی پوشیده شدن و گشاد شدن انگار دارن داد میزنن که حاجی، جون مادرت بسه دیگه! خسته شدیم دیگههه!!

بقیشونم همینطور.

یکی غر میزنه یکی حال نداره یکی نو و جدیده هنوز و خوشحاله و...

کفش بچه‌ها هم که مثه خودشون پر از سروصدا و شادیه♡

خلاصه که بله دیوونه میوونه‌ام :))))))

 

جمعه ۱۳ فروردین ۱۴۰۰

خونمون

ساعت ۱۹:۰۶ 

 

 

 

 

 

۳ نظر ۵ موافق ۰ مخالف
سایه ..
۱۳ فروردين ۲۱:۵۱

منم یه مدت سعی می کردم از روی کفشای طرف بعضی ویژگی های شخصیتی رو حدس بزنم :}}}}

پاسخ :

چقدر جذاب:))))))
Fatemeh Karimi
۱۳ فروردين ۲۱:۵۲

چه دید تازه و جالبی :)

حالا میفهمم و خیلی خوبه که هر کدوم رو جدا پست گذاشتی :))

پاسخ :

عزیزم:)))))
ممنون فاطمه❤🌿
-Narges -
۱۶ فروردين ۱۸:۰۶

این عکس و ویوی عکس رو خیلی دوست دارم *-*

پاسخ :

ممنونم ♡_♡
چه خوب که دوست داشتی!❤
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان