"قصه‌های نهالِ کوچک"

•جایی برای شنیدن صداهای اتاق تاریک ذهنم•

رومخی‌ها

از همون اولی که اومدم اینجا یکی منو خاموش دنبال کرد ولی الان چند روزه که خیلی این قضیه رفته رو مخم!

کاش بیای و بگی کی هسی...کاش آشنااینا نباشی دوست عزیز...من واقعا دوست ندارم اینجا رو کسی از آدم‌های واقعی زندگیم بخونه -_-

البته که انقدر محمد دفترچه خاطراتا و یادداشتا و نوشته‌های شخصی و برنامه‌ها و...منو خونده و مسخره کرده تقریبا سر شدم!

ولی جدی انقدر درگیر این قضیه شدم که به یه نفرم حتی شک کردم:)))خداکنه تو اون نباشی...یعنی اگه اون باشی... وای از اون روز!

اصلا این خاموش دنبال کردنو نمیفهمم:/

اصلا!

چیز دیگه‌ای هم که جدیدا رفته رو مخم قالبمه...و میخوام عوضش کنم ولی قالبای خود بیان و قالبای عرفانو نمیپسندم!

بقیه جاهام فک کنم پولیه نه؟ 

 

هان یه چیز دیگه هم که باز اونم رفته روی مخم اینه که من اوایل با لپتاپ و با فونت فرهود و کلی وسواس توی سایز متن و این حرفا پست میذاشتم و فکر میکردم برای همه با همون فونت میره و این حرفا...ولی وقتی فهمیدم که اینجوری نیس دیگه خیلی بی‌انگیزه شدم برای مرتب نوشتن و یه پست سایز متنام بزرگتره یه پست کوچیکتر :(

تا این حد بی‌جنبه!

ولی کاش میشد با فونت فرهود ببینن همه خیلی شیک بود!

 

فعلا همینا روی مخم بود! -_-

 

 

۰ نظر ۲ موافق ۰ مخالف
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان