"قصه‌های نهالِ کوچک"

•جایی برای شنیدن صداهای اتاق تاریک ذهنم•

مو که ریگی به کفشُم نی، کجای کار میلنگه؟!

طبیعیه که صد بار اجرای فینال عرفان طهماسبی رو دیده باشم و جداگونه آهنگشم گوش داده باشم و بعدشم دوباره آهنگای قبلیشو؟ :))))

یعنی از بعد پخش فینال تقریبا هرروز و هرشب!

 

و الان بیش از هروقت دیگه‌ای با دیدن عصرجدید و شرکت‌کننده‌هاش به این فکر میفتم که رویا و آرزوی من چیه؟

علاقه‌ی مهم من چیه؟

و برای چه‌چیز و چه‌کاری ساخته شدم...

آیا من واسه همین رشته‌ای که خوندم ساخته شدم یا نه اونقدام دوسش ندارم و اگه برم تو بازار کارش پشیمون میشم از راهی که اومدم؟

چجوری باید علایقمو پیدا کنم؟ و چجوری از بین اونا بفهمم کدوم اصلیه و کدوم فرعی؟

 

دلم یه هدفی میخواد که انقدر بهش علاقه داشته باشم که هرچی سختی و ناامیدی هست رو به‌خاطر رسیدن بهش تحمل کنم و باور داشته باشم بهش میرسم...

 

و بله همینا خودش دلیلی بر بیخوابی و مقاومت کردن در برابر خواب میشه در حدی که دو بار خوابم برد ولی بعد چند دقیقه خودمو بیدار کردم!

 

نگم که حتی تست MBTI هم دادم:))

در این حد درگیر شدم!!

از نتیجه‌اشم ۵۰ -۵۰ راضی بودم

یه جاهاییش دقیق زده به هدف و درست توصیفم کرده بود یه جاهایی نه...

و در کل تیپ شخصیتیمو "ماجراجو" زده بود

و قسمت جذابش اونجا بود که آدمای معروف این تیپ شخصیتی رو نوشته بود..

هیچی دیگه با آقای برد پیت و باب راس و دیوید بکام و یکی دیگه که از دیزاینرای apple بود، هم‌رده شدم!!! :))))))

 

جدا از اینکه من وسط اونا چیکار میکنم، اینکه خود اونا چجوری تو یه رده بودن هم جای بحث داره:)))

 

خلاصه که راهی نشانم بده ای "حضرت دوست" 

خودت بگو آمدنم بهر چه بود؟!

 

ممنون میشم تا قبل ۱۴۰۰ پیاممو سین کنی و جواب بدی:)

خیلی چاکریم♡

 

 

۳ نظر ۲ موافق ۰ مخالف
Fatemeh Karimi
۲۵ اسفند ۱۱:۳۰

عنوان که اصلاً... خیلی خوبه این خواننده :))

من INFJ-T (حامی) شدم، با نلسون ماندلا و مادر ترزا هم گروهم و لیدی گاگا و نیکول کیدمن

اما دوتای اول خیلی برام جالب بود =)

امیدوارم موفق باشی

انتهای متن هم که خیلی خوب بود😊

پاسخ :

آره این تیکه آهنگو خیلی دوس دارم...بله به شدت خوبه🥺
چقدرر جالب!
ممنونم فاطمه جان💜🌼
خوب میخونی و میبینی :))
سایه ..
۲۵ اسفند ۱۳:۰۶

فکر کنم همه قفلی زدن :}}

اون لحظه ای که بگی آره همینو می خوام، رو برات آرزومندم :}

پاسخ :

آره واقعا...در حدی شده که تا تموم میشه آهنگ میگم خب یه دور دیگه‌ام گوش بدیم!
خیلیی ممنونم ازت!🌼💛
ریحانه (=
۰۲ فروردين ۲۳:۱۹

آه ببینید منم روی همه آهنگاش استوپ زدم و بارها و بارها پلی شون می کنم :) حتی اونایی که قبلنا تو اینستا گذاشته و کیفیت زیادی نداره :} 

پاسخ :

کاملا میفهمم چی میگی:)))
چه خوب شد کشف شد اصن!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان