"قصه‌های نهالِ کوچک"

•جایی برای شنیدن صداهای اتاق تاریک ذهنم•

هم‌اکنون نیازمند یاری سبزتان هستیم!

همسایه‌ها یاری کنییید...

پیشنهادی برای کادو دادن به رفیق شفیقی که تو عید تولدشه ولی من میخوام تا قبل تعطیلات کادوشو بگیرم دارین؟!

مغزم قفل کرده نمیدونم چی بگیرم

و امروز احتمالا دیوونه بشم انقد که فکر کردم  

۳ نظر ۳ موافق ۰ مخالف
سایه ..
۱۹ اسفند ۰۹:۵۸

سیتو باکس هم چیز خیلی خوبیه :} 

Citobox.ir

پاسخ :

من تا قبل اینکه بگی اصن نمیدونسم چیه الان رفتم دیدم خیلی جالب اومد برام😍
ولی یکم استرس دارم نمیدونم چجوریه و خوشش میاد یا نه تجربه‌ای داشتی ازش؟
سایه ..
۱۹ اسفند ۱۴:۰۸

آره آره من تا حالا سه تا بسته گرفتم ازشون. اول اینکه دایرکت خیلی خوب پاسخگوئن و کمک می‌کنن که نوع بسته رو انتخاب کنی، بعد اگر بسته ی گرون ترشونو انتخاب کنی، چیزای بهتری میذارن :}

من دو بار سی یارت گرفتم برای مامانم و دوستم، دوتاشونم خیلی خوششون اومد =] اینستاگرام شونم یه سر بزن *_* یه بارم سی دستات گرفتم. ولی سی یارتو بیشتر دوست داشتم.

پاسخ :

وای مرسیییی ازت خیلی کمک خوبی بود 
حتما اینستا و دایرکتشون میرم😍
خیلی ایده جذابی بود حتما همینو میگیرم دیگه❤🌿
بازم ممنون🍀🌼

Amir chaqamirza
۲۰ اسفند ۱۱:۳۴

سلام سلام سلام

به نظرم کتاب بهش هدیه کنین.  :)

پاسخ :

سلام سلام سلام 
ایده جالبی‌است😍
ولی نمیدونم میخونه یا نه😂
من حقیقتا خودم خیلی خوشحال میشم با کتاب:)))
ممنون که کمک کردی🍀🌼
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان