"قصه‌های نهالِ کوچک"

•جایی برای شنیدن صداهای اتاق تاریک ذهنم•

خداحافظ دانشجویی!🍃

بالاخره دیگه میتونم از این تریبون اعلام کنم که پایان‌نامه گرامی و پس‌لرزه‌های گرامی‌ترش

این هفته تموم شد و رفت پی کارش:)))

عجیب خلاص شدما عجیب...

اونقدری که دیگه نمیدونم باید چیکار کنم:/

ولی عمیقا خوشحالم که همه‌ی اون استرسا و نگرانیام تموم شدن و پایان‌نامم اینور سال ختم به‌خیر شد.

و این یعنی اینکه دیگه دانشجوی مملکت به حساب نمیام!

چه عجیب و خوب بودن این 4 سال...

گاهی با خودم فکر می‌کنم که واسه این رشته‌ای که خوندم ساخته شدم یا نه؟علاقه بش دارم یا نه؟

شاید هنوزم جواب قاطعی واسه این سوالام نداشته باشم ولی اینو مطمئنم اگه برگردم بازم همین مسیر رو میام.

چون آدمایی اومدن تو زندگیم که معاشرت باهاشون از ته دل کیف می‌داد.

و این باعث میشه به این فکر کنم که خب شاید درست اومدم و راهم همین بوده..

الانشم که از همینحایی که وایسادم برمی‌گردم و به عقب نگاه می‌کنم، فقط روزای خوب و خاطره‌های قشنگ این 4 سال یادم میاد و یه لبخند میشینه رو لبم...

 و این یعنی از دوران دانشجوییم راضیم:)))

۴ نظر ۲ موافق ۰ مخالف
سایه ..
۳۰ بهمن ۰۴:۱۰

رضایت داشتن، به نظرم نشون دهنده راه درسته. ایشالا که خیر باشه. مبارکه :)

پاسخ :

مرسی از مهربونیت❤🌼
Fatemeh Karimi
۳۰ بهمن ۱۱:۴۰

چه عنوان زیبایی :)

چقدر خوب. مبارک باشه.

فقط چون گفتین چهار سال یعنی برای کارشناسی پایان نامه داشتین؟

پاسخ :

زیبا می‌بینی💚
ممنونم واقعا🌿
آره برای کارشناسی بود! بعضی رشته‌ها پایان نامه دارن تو کارشناسی
. Nαʂƚαɾαɳ .
۳۰ بهمن ۱۲:۱۵

مباررکهه

پاسخ :

مرسی مرسی❤☘
کسی که گریست
۳۰ بهمن ۱۲:۵۷

به به مبارکه. امیدوارم قسمت منم بشه :)))

پاسخ :

ممنونم ازت💚
ایشالا ایشالا🌿
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان