"قصه‌های نهالِ کوچک"

•جایی برای شنیدن صداهای اتاق تاریک ذهنم•

مریض‌حالی

داشتم هات‌چاکلت میزدم که خوابم نبره و این پلانا به یه سرانجامی برسه تا صبح،

که یهو آهنگ "مریض‌حالی" محسن چاوشی پلی شد...

خیلی وقت بود که گوش نداده بودمش..

امشبم یه سری از آهنگایی که تو پوشه همیشگی آهنگام نبودن رو ریختم پیش بقیه

و اینجوری شد که پیدا شد.‌‌‌..

هیچی دیگه پرت شدم به دو سه سال پیش!

روزایی که قفلی زده بودم رو این آهنگ..

کلا قبلا بیشتر محسن چاوشی گوش میدادم و واقعا رو یه سری آهنگاش قفلی کامل بودم اصن!

مثلا روزایی بود که من "گلدون" رو هرروز گوش میدادم

و جزئی از زندگیم شده بود

و سیر نمیشدم ازش!

و اتفاقا هی تشنه‌تر میشدم واسه دوباره شنیدنش‌...

دلم اون روزای قفلی زدن رو آهنگای محسن چاوشی رو خواست!

 

پ.ن: از شب‌های تحویل پایان نامه‌

 

 

۱ نظر ۲ موافق ۰ مخالف
RE GA
۱۲ بهمن ۰۴:۱۷

قفلی بزن به پایان‌نامه ت بابا😂🤣

پاسخ :

بخوام نخوام مجبورم قفلی باشم روش:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان