"قصه‌های نهالِ کوچک"

•جایی برای شنیدن صداهای اتاق تاریک ذهنم•

کنکوری‌های قشنگم!

ای کنکوری‌های عزیز بیان!

روی سخنم امشب با شماست!

البته که بهتره که الان خواب باشین ولی گفتم شاید بعضیاتون خوابتون نبرده باشه و یا صبح خیلی زود بیدار شین و این حرفا!

بحث کنکور خیلی داغ شد و امروز خیلی یاد کنکور خودم افتادم...یادمه شبش استرس نداشتم و کاملا این مودی بودم که خب حالا هرچی شد، شد ولی خوابم نمیبرد و رفته بودم تو حیاط و قدم میزدم!

امیدوارم که زیاد استرس نداشته باشید...اگه دارین که خب طبیعیه و حق دارین ولی سعی کنین خیلی به خودتون مسلط باشین!

فردا رو عالی شروع کنین...

با انرژی!

با خنده و شوخی!

روز کنکور ما که کلی به خنده گذشت...انقدر این قسمتش برام خوب بود که هنوز که هنوزه یادم مونده! با اینکه خیلی چیزای مربوط به کنکور دیگه یادم نیس، ولی این خیلی تو ذهنم پررنگه!

ما یه کلاس تقریبا ۱۴ نفره بودیم و چون ریاضی بودیم خیلی تعدادمون کم بود و صبح کنکور که دونه دونه همو میدیدیم همه با شوخی و خنده همو تحویل میگرفتیم! یادمه یکی از بچه‌ها که درس نمیخوند و کلا درس براش اولویت نبوده و نیس، ۶،۵ تا مداد HB و نمیدونم B6 اینا آورده بود با خودش!!

یه بچه‌ها اومد و مداد اضافه میخواس این دوستم بهش گف بیا من مداد دارم. ینی من تا دیدمش خیلی نامردگونه گفتم تو که چیزی نخوندی این‌همه مداد آوردی چیکار؟:)))) واقعا نمیدونم چرا حس کرده بود لازمش میشه؟!

که گفتش آوردم سر جلسه نقاشی بکشم:)))

ولی این شوخیا انقدر جوابه که نگو!

سعی کنین فردا برین پیش اون دوستای شوخ و کمتر استرسی‌تون و یا دوستان درس نخونده‌ی بیخیال‌ترتون:)))

شوخی کنین با هم و حس کنین امتحان دینی دارین!

تازه ما بعد که رفتیم تو سالن کل حوزه امتحانی رو گرفته بودیم رو سرمون و همه داشتن چرت و پرت میگفتن😅

اینو احتمالا خیلی شنیدین ولی فقط الان از جانب یه آدمی که ۵ سال پیش تو جایگاه شما بوده و الان چندماهه دانشگاهشم تموم شده بشنوین که این کنکوری که الان همه زندگیتونه چند سال دیگه از یادتون میره....بدم میره!

جوری که من الان رتبه دقیقمو یادم نیس! 

یا مثلا اون موقع درصدای آزمونای قبلیمم یادم بود چه برسه به خود کنکور و فکر نمیکردم هیچوقت یادم بره ولی الان واقعا هیچکدومش یادم نیس!

پس سخت نگیرین و به خودتون مسلط باشین و در آرامش به سوالا جواب بدین! 

کلی هم با خودتون مهربون باشین و اصلا خودتونو سرزنش نکنین! و برای تلاشتون ارزش قائل باشین!

 

راستش کلی حرف دارم از تجربه‌هام که به شما جوونا بزنم:)) خیلیاشم دغدغه‌ی این روزامه ولی دیگه خیلی طولانی شد

ولی حالا یه بار میام میگم...اگه دوست داشتین اصن همین فرداشب:)

 

براتون آرامش و حس خوب آرزو می‌کنم و از صمیم قلب دعاتون‌می‌کنم! مطمئن باشین زندگی و آینده‌تون همونجوری میشه که میخواین و خیلی هم به کنکور گره نخورده!

ماچ و قلب بهتونheart

 

 

۲ نظر ۴ موافق ۰ مخالف
ویلی ونکای خسته ッ
۱۰ تیر ۰۲:۳۰

فرستادمش برای دوست کنکوریم!

ممنونم ازتون!⁦(◕ᴗ◕✿)⁩

پاسخ :

(♡_♡)ممنونم ازت!!
ایشالا موفق باشه♡♡
آقای سین
۱۰ تیر ۱۷:۰۷

در دوران کنکورم آرامش بخش ترین جملم این بود:

تلاشمو کردم بقیشو بیخیال پسر

همینقدر ساده  :)

پاسخ :

چقدر خوب که سختش نکردین واسه خودتون:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان