"قصه‌های نهالِ کوچک"

•جایی برای شنیدن صداهای اتاق تاریک ذهنم•

بلند شدی؟!

حرفایی که بهت زدمو یادته؟

اگه یادت مونده که پس باید بهش گوش بدی..

اگه یادت رفته هم بگو تا باز تکرارش کنم واست!

خسته نشیا! گاهی تکرار بعضی چیزا به نفعته. شاید مهمه که باز تکرار میشه...اصن یهو دیدی ازش تو امتحان سوال اومد!

پس خوب گوش کن!

واقعیتش اینه که هی نشستن و هی فکر و خیال کردن چیزی رو درست نمیکنه ولی حالتو بدتر میکنه!

واقعیتش اینه که حال بد تو دنیا تمومی نداره و نمیشه صبر کرد به امید یه حال خوب مطلق دائمی و بعد تازه شروع کرد!

واقعیتش اینه که هرچی بیش‌تر اینجوری پیش بری بیشتر تو این افسرده‌حالی مسخره غرق میشی...میگم مسخره چون خودتم دیگه نمیدونی کی خوبی کی خوب نیسی...از بس که قاطی شده! الان میخندی، دو دقیقه دیگه ناامیدترینی...

واقعیتش اینه که شروع کردن و بلند شدن سخته! انگار که بخوای کوه بکنی؛ ولی تو شروع کن بهتر میشه حتما..نشدم حداقلش مدیون خودت نیستی!

واقعیتش اینه که دوراهی و شک و تردید و ترس، سمّه، سرعت‌گیره!پس بین هیچ دوراهی و چند راهی و شک و تردیدی نمون! برو تو دل ترس‌هات...از فکر و خیالت بیارشون بیرون و تو واقعیت باهاشون رو‌به رو شو! 

آره اصن من امشب اومدم فقط امید بدم...امیدی که خیلی وقته گمش کردی!

پاشو بیا ازم بگیرش.

گرد و خاکشم بگیر بذارش رو طاقچه! بذارش جلو چشم...

بعدشم پاشو و شروع کن...

همه‌ی اون کارایی که میخواسی‌ انجام بدی رو پاشو برو دنبالشون...

حالتو خوب کن! حالت خوب باشه میتونی حال بقیه رو هم خوب کنی...ولی دیدی که با حال بدت نتونستی!

الان دیگه فقط وقت بلند‌شدنه...

قبلش یادت نره یاعلی بگی!

بلند شدی؟!

۳ نظر ۳ موافق ۰ مخالف
محمد *
۰۹ تیر ۱۲:۵۳

"امید، فقط امید برای نجات انسان کافیست." =)))

خیلی وقت بود نبودی. خوشحال شدم ستاره زرد رو کنار اسم وبلاگت دیدم :)

پاسخ :

واقعا که همینه!!
خیلی خوشحالم که اینو می‌شنوم♡_♡ ممنون از لطف و مهرتون!
آره خیلی وقت شد ایشالا که دیگه اینجوری نشه
سایه ..
۰۹ تیر ۱۵:۵۶

پارسال دوست امسال آشنا *__*

پاسخ :

🙈🙈
خیلی دلم تنگ شده بود♡ اینجا اومدنمم جزء اون شروع دوباره‌اس!
ولی اینو بت بگم وقتایی که طولانی نیسم بعد میام قبلش یه چند روزی میام تو وب‌ها میچرخم و وب تو رو که حتما میام و واقعا دلم براش تنگ میشه❤❤
سما نویس
۰۹ تیر ۲۰:۵۷

خیلی آدم بدی شدم این روزا.باید سعی کنم یا علی بگم و شروع کنم.

پاسخ :

نه اینجوری نگو به خودت! بعضی‌وقتا شاید حق داریم...
به جاش با عشق دست خودتو بگیر و بلندش کن!
ممنون که میخونی♡
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان