"قصه‌های نهالِ کوچک"

•جایی برای شنیدن صداهای اتاق تاریک ذهنم•

چالش قرنطینگاری، روز هفتم

عنوان موضوع امروز نوردهی طولانیه!

ولی راسش برای منی که اصلا عکاس نیستم

و همین‌طور دل به نشاط قاب‌هایی که به چشم و دلم خوش میاد

رو ثبت میکنم، این موضوع خیلی حرفه‌ای محسوب میشه!

و درنتیجه چیزی برای ارائه ندارم...

ولی صرفا جهت خالی نبودن عریضه،

عکس دیگه‌ای رو جایگزین این موضوع کردم.

باشد که از نجات یافتگان باشیم:)))

 

۷. یک چیز قرمز

 

از جذاب‌ترین چیز‌های قرمز!

هنوزم با این قد و قواره و سن و هیکل، از دیدن این موجود عین بچه‌ها ذوق میکنم و چشام برق میزنه:)))

واسه همین هرجا کفشدوزک ببینم،

هی تند تند ازش عکس میگیرم...

اون روز هم یه چند دقیقه‌ای وقت این رفیقمونو گرفته بودم

و نمیذاشتم بره به کاسبیش برسه...

امید است که حلالم کنه:)

 

سه‌شنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۰

لب جاده

ساعت ۱۹:۱۲ 

۵ نظر ۵ موافق ۰ مخالف
. Nαʂƚαɾαɳ .
۲۹ فروردين ۰۸:۴۱

وای چ خوشگلهههه

پاسخ :

آره خیلی خوشگل و دوست داشتنی بود بچم:')))

Fatemeh Karimi
۲۹ فروردين ۱۱:۰۶

از نازترین چیزهای قرمز😍

پاسخ :

واقعا♡
این یکی قرمزشم خیلی قرمز بود:'))
~ فاطیما
۲۹ فروردين ۱۳:۳۸

چقدررر قشنگه 😍

 

حالا اینجاست که من باید بگم از بس عکس های پر احساسی دارین :))) 

پاسخ :

آره خیلی  قشنگ و دلربا بود:)))
♡_♡ چشم قلبی از اینجا تا کرمان:)))
از بس پراحساسی پر احساسی میبینی🌿
ممنونم از لطفت!

_ Narges _
۲۹ فروردين ۱۸:۱۹

وایی جذاب رو خوب اومدی واقعا :)

پاسخ :

مرسی♡_♡
خوشحالم که برای تو هم جذاب بوده🌿
°○ ‌‌‌‌‌‌‌‌نرگس
۲۹ فروردين ۲۲:۲۰

الهیییی =)))

چه خوشرنگ و خوش‌حس و خوش‌همه‌چی *-*

پاسخ :

خوش همه‌چی فقط :))))
چه خوب که دوستش داشتی♡♡
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان