"قصه‌های نهالِ کوچک"

•جایی برای شنیدن صداهای اتاق تاریک ذهنم•

همین خوبه!

اتفاقی که امشب افتاد یکم که چه عرض کنم، بیش از یکم منو خوشحال میکنه!

احتمالا باعث بشه که دیگه اونقدر به خودم سخت نگیرم و بتونم خودمو ببخشم...

و شاید حتی بقیه هم بتونن منو ببخشن...

شایدم چیزی نبوده که نخوان ببخشن ولی هرچی بود عذاب وجدانش خیلی به روحم ضربه زد...

همین که بعد یک ‌سال و نیم بتونم با خودم مهربون‌تر شم و از شر خوابای بدی که گاه و بیگاه می‌دیدم رها، یعنی که اتفاق مبارکیه!

دخترجون!

خیلی عذابت دادم و خیلی سختی کشیدی... مخصوصا اون اوایل! ولی الان راحت بگیر بخواب که همه‌چی تموم شد...

از صمیم قلب بهترینا رو براش خواستم و دعا میکنم که خیلی خوشحال و خوشبخت باشه!

و بتونه و بتونن منو ببخشن! شایدم تا الان تونستن...

۱ نظر ۷ موافق ۰ مخالف
سُــهـ ـا
۲۵ فروردين ۱۵:۲۴

خیلی خوبه که خوبی:)

🌹❤️😊 برات بهترین هارو آرزو میکنم

پاسخ :

خیلی ممنونم ازت مهربون😍🌿
همچنین من برای خودت💚💜
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان